“Fixarea unui obiectiv nu este lucrul esential. Important este sa-ti planifici abordarea si sa urmezi acel plan.”
Tom Landry
  Analiza proceselor de business. Recomandarea tehnologiilor. Selectia partenerilor de implementare.
 
Informatii Generale
In cazul in care puneti bazele unor noi operatiuni, va dezvoltati operatiunile existente sau decideti sa imbunatatiti sistemele IT conform noilor cerinte de business, consultati o echipa de specialisti pentru :
identificarea solutiei tehnice optime
selectia unui Partener responsabil cu implementarea noului sistem IT
In urma unei atente analize a proceselor de business, Different IT Consulting va va ajuta la determinarea tehnologiei optime conform cerintelor de business, va recomanda produsele potrivite si va asista in cadrul procesului de selectie a solutiei si a partenerului de implementare.

Procesul de Selectie
Procesul nostru de Colectare a Informatiilor (RFI) cauta sa ajute Compania Dvs. in a determina costurile, integritatea si capacitatea de a atinge obiectivele a potentialilor Furnizori/Partneri.
Cea mai importanta sectiune a acestui proces o reprezinta Specificatiile Proiectului. Scopul acestui proces este sa ofere informatii potentialilor Parteneri despre specificatiile proiectului si sa obtina informatii de la acestia, informatii pe baza carora se vor tria Partenerii de implementare.
Dupa o atenta analiza a proceselor de business din perspectiva IT, Different IT Consulting va genera un document cu Specificatiile Proiectului.
Acest document ce va contine si o serie de intrebari specifice va fi trimis tuturor potentialilor Parteneri.
 
Partenerii vor fi apoi invitati sa prezinte raspunsul lor in fata unei audiente formata din reprezentantii Clientului asistati de Different IT Consulting.
Prezentarea va contine:
O privire de ansamblu a informatiilor si serviciilor stipulate de Specificatiile Proiectului
Cel putin un studiu de caz
Detalii despre planurile de dezvoltare ale Partenerului
Un plan de proiect preliminar, care sa schiteze implementarea cerintelor din Specificatiile Proiectului

Criterii de Evaluare
Raspunsurile Partenerilor vor trebui sa demonstreze in mod clar aportul valoric al organizatiilor lor in ceea ce priveste necesitatile companiei Dvs. in sfera IT & Business. Raspunsurile vor fi evaluate dupa urmatoarele criterii:
Gradul de importanta al fiecarei intrebari raportat la necesitatile Companiei Dvs.
Calitatea raspunsurilor
Gradul de incredere al Companiei Dvs. si al nostru in abilitatea Partenerului de transpune in practica raspunsurile furnizate
 
Different IT Consulting va coordona intregul proces descris mai sus si va garanta cea mai buna decizie la finalul procesului de Selectie a Tehnologiei si Partenerului de implementare.

inapoi la pagina de Selectie de Tehnologii & Parteneri
 

Exemplu
Sa presupunem ca organizatia Dvs. decide sa implementeze un sistem cu scopul integrarii tuturor departamentelor si functiilor din cadrul organizatiei intr-un unic sistem informatic care sa acopere necesitatile tuturor acestor entitati.
 
Un sistem de tip ERP integreaza toate departamentele dintr-o organizatie (Resurse Umane, Productie, Financiar, Vanzari etc) intr-un singur sistem informatic.
In acest mod, diferite departamente vor putea foarte simplu sa lucreze cu aceleasi date in mod dinamic.
Cand un departament termina o operatiune, aceasta este automat trimisa de sistem departamentului urmator din fluxul de business.
Pentru a observa stadiul operatiunii la un moment dat, doar accesati sistemul ERP si urmariti stadiile operatiunii cautate.
 
Segmentele din piata sistemelor ERP:
 
Piata aplicatiilor de tip ERP se imparte in trei segmente in functie de marimea clientilor: Organizatii Mari, Medii si Mici. Furnizorii importanti de sisteme ERP pe aceste segmente sunt listati mai jos:
Organizatii Mari: SAP, Oracle
Medii spre Mari: Microsoft, SAP, Oracle
Medii spre Mici: Microsoft (Navision), Epicor, Exacta, Sage, SAP (BusinessOne)
Organizatii Mici: Sage, Intuit, ACCPAC, NetSuite si multe sisteme locale.
 
Sistemele difera, chiar si in cadrul aceluiasi segment de piata, prin costuri si functionalitati. Cum alegeti corect Furnizorul, Sistemul si Partenerul de implementare ? Va ajutam noi.
 
Copyright © 2007 Different IT Consulting. Toate drepturile rezervate.